
ABOUT CHAPEAU
המסע שלי עם הכובע
שלום! אני קים אור אזולאי, ואם יש דבר אחד שאני יכולה להגיד בביטחון מלא – הכובע הוא לא רק אביזר עבורי, הוא חלק בלתי נפרד ממי שאני. המסע שלי עם הכובע התחיל בגיל כל כך צעיר שאני אפילו לא יודעת להסביר את הלמה – זה פשוט חלק ממני, כמו הנשימה.
אמא שלי הלבישה אותי עם כובע מגיל קטן, לא בהכרח רחב שוליים או משהו דרמטי, אבל תמיד היה שם. ומאז אני זוכרת את עצמי, הכובע הוא הדרך שלי להגיד לעולם – "אני כאן, אני שונה, ואני לא מפחדת מזה."
השונות כבחירת חיים
תמיד אהבתי לעשות דברים שאנשים אחרים לא עשו. אם יש טרנד איפשהו, כנראה לא תמצאו אותי שם – פשוט לא יכולה להיראות כמו כולם. זה לא בא ממקום של רצון לקבל תשומת לב או להתגרות, זה מגיע ממקום הרבה יותר עמוק – הצורך להיות נאמנה למי שאני באמת.
כשחקנית, מנחה ויוצרת תוכןעם למעלה מ-635K עוקבים באינסטגרם (@kimorazulay) , אני מבינה את הכוח של השפעה. אבל הכובע תמיד היה שם לפני הפירסום, לפני הקמרות, לפני הכל. הוא הדרך שלי להגדיר את עצמי, ולא להשתלב עם העדר.
מהחלום למציאות – יצירת המותג
עוד בגיל 14 השקתי את ליין הכובעים הראשון שלי וכבר אז ידעתי שיש כאן משהו גדול יותר מעסק קטן. הכובע הוא לא פריט שלובשים באינסטינקט כמו פעם – הוא בחירה מודעת, הצהרה על מי שאת.
CHAPEAU נולד מתוך הבנה עמוקה שבעידן שבו כולן נראות אותו דבר, הכובע מבדל. הנוסטלגיה בוערת בנו, אנחנו מתגעגעים לעבר, וזה הזמן לקחת את החלק הכי יפה מהעבר ולהביא אותו להווה.

הפילוסופיה מאחורי המותג
אני רוצה שהמסר לא יהיה שהכובע בא להבדיל אותך בשביל שיראו אותך, אלא בגלל הבטחון שהוא נותן. הכובע גורם לי לאפיין את עצמי, הוא נותן לי להרגיש שאני שונה, שאני אחרת, שאני מבדלת את עצמי מהכלל – ויותר מבפנים, בגלל מה שזה גורם לי להרגיש.
אנשים לא מזהים אותי בלי הכובע. הוא משתלב אבל נותן אלמנט של שוני. כשאת קונה כובע, הוא מכתיב את הלוק כולו – יש שלבים לכובעים, וכל כובע מתחבר למי שאת.
המטרה העסקית והחברתית
אני שחקנית מהקרביים שחיה את זה בכל רגע בחיים שלי ועובדת קשה וככה אני גם ביחס למותג שלי. המשימה שלי היא להפוך את הכובע למוצר צריכה לגיטימי, לבסס את המותג כפרימיום ישראלי-בינלאומי, לחנך את השוק בכל הנוגע למחירים ולצריכת אקססורי כמו כובע.
אני רוצה שהלקוחה תראה את הכובע כמו מגן, כתר, תכשיט. שגם בנות שלא מרגישות בנוח לחבוש כובע בארץ ובחו"ל כן ילבשו גם כאן, להשקיע בארץ כמו בחו"ל, שירגישו בנוח לעשות מה שבא להן.
יוקרה נגישה – הקונספט שלנו
אני מאמינה ביוקרה נגישה. רוצה שהמיתוג יהיה גבוה ויוקרתי, שהמותג יעמוד בזכות עצמו, שהחוויה תהיה יוקרתית אבל לא יקרה מדי. מגיעה ממקום איכותי, גבוה, קלאס – אבל עדיין להסתכל בעיניים.
אני מחפשת את הקהל שמבין איכות, לא צריך את הפוזה ורוצה להיות חלק מקהילה שמבינה. כשמוכרים משהו לא נגיש – זה לא מחזיק. לא רוצה לעשות סיילים כי אני מאמינה שזה כוח – אפשר ליצור ממברז קלאב.
המסר החברתי
אני רוצה להעביר מסר של נרמליזציה – "What so?" אז מה אם יסתכלו עלייך? רוצה שהנראות תהיה גבוהה ופיין אבל שהטון יהיה נגיש.
שואפת לגרום לבנות לאסוף הרבה כובעים, כי כל כובע מתחבר למי שאת. בעידן שכולן נראות אותו דבר, הכובע מבדל – וזה יפה, זה חשוב, זה הכרחי.
העתיד
המסע רק מתחיל. אני רוצה ש-CHAPEAU יהיה לא רק מותג כובעים, אלא סמל של אומץ להיות שונה, של הזכות להתבטא ולהתבדל. רוצה שכל אישה תרגיש את הכוח הפנימי שהכובע נותן, את הביטחון העצמי ואת החופש להיות מי שהיא באמת.
כי בסוף, הכובע הוא לא מה שאנחנו לובשות – הוא מי שאנחנו.
קים אור אזולאי
מייסדת CHAPEAU
